lørdag den 31. januar 2009

Oprydning

Egentlig er jeg god til at rydde op, finde ud af, hvad jeg har brug for.... og hvad, der kan gå videre i verden.
Meeen, når det kommer til garn,- har jeg det lidt svært.
Det kunne jo tænkes, dette kunne bruges til en trøje til en unge,- eller de to farver ville bare vre vildt gode sammen - eller nåe ja, det var jo det, der skulle bruges til et sjal..... osv. osv.



Med hjælp fra gode venner, der nyder at gå på jagt i garnhulen, har jeg da lidt færre gram på hylderne og lidt mere overblik.



6 kommentarer:

Maret sagde ...

Å, så deilig å få rydde og få oversikt. Men hos meg varer det ikke så lenge....

Ha en fin helg...

Lars sagde ...

Du er vanvittig....!

Madame sagde ...

Sikke en masse garn du har, fru Rønne! Det kan jeg ikke sige, da jeg ikke strikker. Er det dig, der er med på billedet?

Fru Rønne sagde ...

Maret: Der bliver nu også hurtigt uorden her. Af og til må man jo hen og gramse.

Lars: Er helt ufortående...hvorfor?

Madame: Nix, det er en kær veninde. Jeg er altid bag kameraet. (hvorofor mon?)

Unknown sagde ...

Nu har vi god plads igen, så nu kan jagten gå ind på det næste store parti uundværligt garn...

Anonym sagde ...

Hvor jeg dog kender det - jeg kan simpelthen ikke smide garn ud. Eller forære det væk for den sags skyld, for det KUNNE jo være, det lige er det, jeg så står og mangler til det næste projekt...
Ved du, hvor meget garn du har?
Det gør jeg ikke. Altså ved, hvor meget jeg har ;-)

Min mand har måske en anelse svært ved at forstå nye indkøb, men han er for længst holdt op med at kommentere på det - han ved, han taler for døve ører ;o)