torsdag den 8. januar 2009

Min egen anonyme kommentator

Uha, jeg er blevet drillet på lærerværelset. Bare fordi, jeg måtte have hjælp! Hvad ligner det?
Men nu kan jeg altså, har fundet ud af, hvad jeg gjorde forkert, så nu er det bare fremad.


Lars, den anonyme kommentator havde en god dag, og her er han så iført hjemmestrik og barnets madkasse.
Dog har jeg lidt at kaste efter ham - vi har nemlig aldrig set ham med pinde og garn. Han er skabsstrikker, er han!!

Som I sikkert kan fornemme, har vi det pragtfuldt på vores lærerværelse. Og tro mig, stemningen smittet langt ud i klasseværelserne.

11 kommentarer:

Madame sagde ...

Hvor er det spændende at høre om en mand, der kan strikke så flot en sweater med snoninger! Det er skønt, når mennekser tør gøre andet end det, der lige forventes. Jeg tror, du arbejder et dejligt sted, fru Rønne :o)

Anonym sagde ...

Sådan...det er super både det med strikkende kollega, men også stemningen på arbejdspladsen.
:-)

Anonym sagde ...

Han ser da ud til at have greb om det! Du må hellere tage ham med herud næste gang, du har ærinde :-))

Anonym sagde ...

Stemningen omkring dig et altid skøn og fyldt at godt humør!

Anonym sagde ...

Også var der lige det stavekursus vi kom fra:)

Anonym sagde ...

Gud hvor ser han dog godt ud!!!

Garnet er vundet op, så er det bare, hvem er kommet længst mandag?

Fru Rønne sagde ...

Madame og Anne: jeps, der er rigtigt rart på vores skole, og nu har jeg ovenikøbet fået min egen strikkehjælper der. Dejligt!

Fru Rønne sagde ...

Oline: vælger forsigtigt at tage din kommentar uden den mindste ironi :-)

Fru Rønne sagde ...

Svit: Jamen, han har skam spurgt efter din hjemmeside. Og jeg Glæææder mig til i morgen,- så skal jeg se den i nye klæder!

Maret sagde ...

Det var da godt at du fikk hjelp.

Men jeg fikk meg en god latter, ikke av dei, og heller ikke Lars, men hele sitiuasjonen. Det var godt skrevet, og dere må ha en verdig fin atmosfære på den skolen. Og det er jo det viktigeste...

Ha en fin helg.

Maret sagde ...

Hei-hei...
Har noe til deg på bloggen min..