torsdag den 6. maj 2010

Ny garnpusher fundet

Tænk, jeg ikke vidste Kirsten frs Selkær strikkede og solgte garn?
Her går jeg og tror, jeg ved alt om hvem der har godt garn i nærheden!

Nå, heldigvis var der et medfølende menneske, der kan se mine behov og sendte mig besked om, hvor Marianne Svits garn var blevet af. Supersoft var landet i Kirstens varetægt.
Men ikke længe - der er andre end mig, der har opsnuset det.
Hvis der skulle være nogle, der endnu ikke har fået nyheden, har Kirsten tilbud på en del Supersoft resten af maj måned. I kan fange hende her: folmer@nr-djurs.net eller 28907253.

Efter en rigtig hyggelig strikkesnak, drog jeg derfra med en lille bitte smule supersoft til mit slunkne lager....hovedet fyldt af ideer.

Uh- hvor er det godt at vide, hun er lige i nærheden.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det var heldigt, at nu pusher blev fundt - vi var også lige ved at løbe tør. Og en kvinde uden garn er som en teenager uden bærbar eller en hund uden kødben eller en mand uden sport i fjernsynet...

Maret sagde ...

Slike flotte farger...

Kirsten Mogensen sagde ...

Hej Anne
jeg er da meget glad for, at du laver lidt reklame for mig. Jeg har jo ikke hverken blog eller hjemmeside endnu, såååå hvis du kunne liste min e-mail: folmer@nr-djurs.net og mobilnr. 28907253 ind også ville det jo være helt suverænt.

Og så fik du jo ikke opskriften på trøjen med snoninger med hjem. Hvis du vil have den, kan du jo lige give lyd fra dig.

Hilsen
Kirsten
(garn-pusher)