fredag den 3. april 2009

Vindene vender

At bo under samme tag som en teenager er aldrig kedeligt.
De sidste mange dage har tunge tordenskyer hængt lavt over hjemmet og mennesker og dyr har slæbt sig langs væggene og håbet på, at finde lyset.

I dag vendte vindene.....hæsblæsende, snakkende glad teenager slap humør ud, der som en tornado blæste suk og bekymringer væk.
Hvor er jeg dog påvirkelig af andre menneskers sindstilstand!

Så pludselig blev lidt energi fundet frem til at se nærmere på oprydning, hygge og strikkeprojekter.

Efter at have produceret en del Fionas toppe, ville jeg forsøge mig med vendestrik. Så nu er endnu en pigeting snart færdig. Strikket i den vildeste farve, jeg desværre ikke kan gengive her. Men stor nydelse er det at se det fantastiske farvespil! Hvilken str.?? Tja, det ved jeg ikke endnu,- men hiver fat i alle de pigemødre, jeg møder.... de må kunne hjælpe.


Længe, længe har Kiwi fra Hønsefødder og gulerødder været på huskelisten for strikkeprojekter, og nu er den krøbet på pindene. Strikkes i str. Jeppe (3 år) - også i favoritgarnet Supersoft.
Strikker lidt løst, så regner med den smutter en tur i vaskemaskinen til sidst.

Jeg er nu så glad for at strikke børnetøj - det tager ikke så lang tid.

1 kommentar:

Olines sagde ...

Du er frygtelig produktiv! Hvad byder påskeferien på, er der plads til en gåtur langs stranden og en kop kaffe?