tirsdag den 27. november 2007

Tålmodighed er en dyd...

....og bestemt ikke min stærke side!!


Jeg mente ikke, jeg (og familiens små) kunne overleve uden Anika fra design-club.dk/, men skulle lige sluge, jeg var nødt til at købe garnet sammen med opskrift.
Nå, bestilling røg afsted og strikkepindene glødede en weekend.


Jeg strikker meget, men rutinen giver ikke pænere og regelmæssigt strik. Ærgerligt!

Arbejdet voksede....og jeg syntes, det så ret træls ud, og forsøte at overbevise migv selv om, at sådan ser det nu engang ud, når jeg strikker.






Men... det var ikke pænt. Måske kunne blusen blive pænere i andet garn?
Tanken snurrede rundt et par dage, og vups - hen i hjørnet med det fine, dyre duogarn og frem med arwetta.


Det gik bedre. Superflot er det ikke, men pænere. Nu er den færdig, skal sys sammen, vaskes og så må vi se, om jeg er tilfreds.




Tilfreds er jeg i hvert tilfælde med, min kritiske sans trådte i kraft og jeg starede forfra!

Ingen kommentarer: