tirsdag den 27. april 2010

Uhh...hvor er han kæk!

I det forrige indlæg skrev jeg om strikkeskader,- og om behandling og forebygning.
Min meget vittige mand skrev en kommentar om Fairplay i strikning, jeg synes fortjener at komme på forsiden af bloggen:

Fairplay strikning - tjaee her er et par forslag:
Prik og stik med pindene mod med- og modstrikkere er ikke tilladt.
Hvis man smider en maske med vilje, er der dømt ompind.
Hvis man strikker på rundpind, må man ikke springe en omgang over.
Tabte masker skal ikke ligge og flyde på gulvet, men samles op inden man fortsætter.
Det er ikke tilladt at have mere end 11 strikkeprojekter ad gangen.
Man må ikke umotiveret skifte mellem ret og vrang.
Man må ikke anvende familiemedlemmers morgengarn til at pifte sine strikkerier op med.
Nøl på pinden straffes med 2 omgange.
Hvis man opdager fejl i andres strikkeri, skal man holde masken.

Hm...kan se, han har samlet et strikkeudtryk op hist og her :-)

10 kommentarer:

Annette sagde ...

Aj... hvor godt... det har bestemt fortjent "forsiden"....

Rosenvang sagde ...

Rigtig godt skrevet. Det kan da kun få smilet frem.

Irene sagde ...

Kan godt li`din mands humoristiske sans! Det gav mig dagens gode latter:-)

Tina sagde ...

Hihihi totalt godt :) Må man videregive den?

Vivi Aggergaard sagde ...

He he.. hvor er det sjovt... godt fundet på... den må printes og hænges op... herlig form for humor..

Jane sagde ...

Aj hvor er den god, han har da humor :-)

Fru Rønne sagde ...

Jeps- han kan være ret sjov :-)
Tina: Brug du bare løs!

Maret sagde ...

Slett ikke dum, den mannen...
gi han en hilsen fra Norge..

Unknown sagde ...

Mange tak for de pænde ord. Jeg kan forstå, at det ikke kun er min hustru, som har en maske løs :-)

hilsen manden

Unknown sagde ...

pæne