torsdag den 8. april 2010

Travl torsdag


Nogle dage er hverdagsdage....helt forudsigelige.


Sådan en dag er det ikke i dag. For det første skal jeg ikke på arbejde,- det er i sig selv usædvanligt.

I formiddag skal jeg farte midtjylland rundt. Først til Viborg, hvor min mand skal til samtale på sit nye job. Jeg regner med at liste rundt i de små gader i byen imens. Dernæst til Århus, hvor vi skal til samtale hos speciallæge om teenageren. Det bliver spændende!
Hurtigt hjem til Norddjursland og tage imod moren min, der igen igen kommer hjem fra sygehusophold.

Og det er jo torsdag,- og om torsdagen henter vi barnebarnet i børnehaven og tager ham med hjem. Ham må vi lige huske.
Holde øje og fange hjemmesygeplejerske, så jeg får styr på min mors medicin- hvad og hvordan.
Aftensmad til alle, forberedelse til fredag, sætte telefonen på lyd, så naboen kan få fat i os...og så er det nok sengetid.

Ups....skal nok huske at klappe yngstesøn,- han må gå for lud og koldt vand i dag.

Ingen kommentarer: