onsdag den 16. februar 2011

Jamen, det vidste jeg slet ikke...

De sidste tre måneder har jeg kun kunnet se 2/3 af skærmen på min pc. Den er under et år gammel, så ind med den....få den lavet på garanti.

Hvorfor er det så ikke blevet gjort?

Enkelt ....jeg har ikke kunnet overskue, hvordan jeg skulle arbejde uden. Hmmm...hvad gjorde man før pc'en? Man skrev og lagde det pænt i fysiske mapper - og nu er alt mit arbejde - undervisningsforløb, personfølsomme oplysninger, referater...og ikke mindst strikkeopskrifter gemt her på min helt egen pc.

Nå,- men jeg tog et babyskridt i går, og gik ind i butikken, hvor pc'en er købt. Ville blot vide, hvor lang tid det ville tage at skifte skærmen. 14-30 dage!!!!
Store øjne gjorde jeg, og forslog manden, de måtte lære af bilbranchen og indføre lånepc'er.

Jamen, det har vi da, sagde den flinke mand ....og smuttede hen og reserverede en til mig.
Så nu sidder jeg her, klar til næste skridt. Overføre alt til ekstern harddisk,- så skidet kan komme til læge.

3 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Av, det er smart ;)
Så kan du klarer dig imens.

Yt

Ann sagde ...

Dejligt at vide, men har du overvejet, at have automatisk daglig online back-up på nettet?
Sagde hende, der har været ude for dette og det, der var værre flere gange.
Der er flere, der tilbyder denne service - nogen gratis for en smule - andre enormt dyrt for lidt mere. Dem, jeg bruger, er billige for uendeligt meget plads.
Rigtige kvinder husker ikke at tage back-up.......

Maret sagde ...

Flott service :-))))