fredag den 31. december 2010

Jubiii - vi har rindende vand!

Nå, Fru Rønne - nu må bloggen vist plejes lidt bedre!!

Og vi begynder med et positivt indlæg:
I dag er der vand i alle vandhaner.......og.....hold vejret........toilettet kan skylle ud for første gang i 2 uger!!


Jubiii. Det giver ligefrem lyst til at rengøre det gennem julen forhadte badeværelse. Jeg må hellere i gang.
Jeg takker alle julegæster for tålmodighed for arbejde med spand og vand ved toiletbesøg.


En lille tanke, om at ALLE rør måske skulle isoleres, så de kan modstå alle kuldegrader i det nye ar, sniger sig ind.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

LOL - undskyld, men det er skisme da sjovt:) Jeg kan lige se det for mig!
Hvorfor sker sådan noget altid for os og altid op til en højtid!
Jeg håber du får skyllet igennem og er klar til, at tage hul på et fantastisk godt år - 2011.
Stor nytårskrammer til dig og dine.