tirsdag den 23. februar 2010

På banen igen

Har de sidste uger haft lyst til at blogge igen,- så nu er jeg på banen.
Meget vand er løbet i åen, masker over pindene siden sidst.

Min energi har ligget,- nej, det passer ikke, .....mit arbejde har slugt energien, men nu ser det lysere ud.
Men strikketøj og lydbøger kan holde tankerne i ro, så der er blevet strikket en del.
Mht bøger, er jeg ved at være på vej ud af min "anden verdenskrigs-periode". Har vist læst alle de lydbøger, der findes om den tid. Mange bøger læses og glemmes, men enkelte står klare i hukommelsen. Bl a. Signe af Lars Johansson, Klokken slår af Ester Bock. Sidstnævnte en let bog, der på mange måder minder mig om min mor.
Nu ligger Günter Grass' Bliktrommen og venter på mig.

Strikkeriet kan ses på Ravelry,- det er vist det nemmeste.


Lige færdig er en lille elefanttrøje til familiens ufødte dreng. Vi kigger på kusine Lises basketball-mave og ved, vi kun skal vente et par uger endnu.

3 kommentarer:

Irene sagde ...

Nej - hvor er den fin!

Unknown sagde ...

Dejligt at 'høre' fra dig igen :-)
Sikke en fin lille trøje, den kan da kun vække glæde..

Linda sagde ...

Sikke en sød trøje! og velkommen tilbage....