søndag den 19. juli 2009

Ovenvande...

Efter en ret vild slutning på skoleåret og to ugers ferie, er jeg lige så stille ved at vende tilbage til en menneskelig tilstand, hvor tanker kan tænkes uden af falde over hinanden.
De næste uger går opgaven ud på, ikke at tænke på næste skoleår, men holde fri, slappe af og lave, det jeg har lyst til.

Egentlig er jeg nødt til at komme syd for grænsen for at slippe vasketøjet, kalkning, græsplænekantning og alle de andre ting, der altid står i kø,- men i år bliver det til en uges tid i campingvogn i Danmark.....må vejret være med os!!
Der er masser af fantastiske steder og oplevelser at tage af herhjemme, meen jeg nyder nu at komme så langt væk, mine øjne ser anderledes og uventet flora og arkitektur.

Nå skidt,- min familie slapper stort af,- så det smitter nok af på mig.

En giga pool har fundet plads i haven. Pæn er den ikke, men nem at holde og vidunderligt legetøj.
Så når vejret ikke er til stranden, kaster vi os i poolen og snupper en gang volley.

Ingen kommentarer: