mandag den 24. november 2008

Ikke hvilken som helst mandag

Nej, det er nemlig en meget vigtig dag....mandag d. 24. november.
Det er i dag, jeg kan få love at købe Tim Christensens nye CD, og hvor har jeg glædet mig.





Han kan noget, den unge mand. Tonerne kryber ind i mig, sætter sig i mave, kravler op i brystet.
Det er som om, jeg helt kan forsvinde ind i den enkelte tone, spændt ventende på den næste,- som bestemt ikke altid er den, jeg forventede.
Jeg falder fuldstændig i svime over, at et menneske kan finde og sætte præcis de toner sammen, der kan overrake og begejstre.
Hans forrige album levede i mig længe, længe....så nu er jeg så spændt på, om Tim og jeg skal følges ad det næste stykke tid.

Cd'en er sat i gang, ungerne rendt væk,- mor spiller højt og flyver.

2 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Ihhhh - jeg forstår lige præcis hvad du mener!! Jeg har det på samme måde med ham Hr. Christensen. Håber du nyder CDen. :-)

Maret sagde ...

Kos deg, og spill høyt og lenge...