torsdag den 14. februar 2008

Jeg har gjort det igen!

Forleden kiggede jeg på mine hylder med garn, og blev enig med mig selv om, at nu var tidspunktet til at få noget brugt, vist kommet!

Efter et smut (næe...timesvis) på Ravelry, synes Babette-blanket at være en super god ide for mig og mit strømpegarn.
Et kig på reolen afgjorde hurtigt, der var nok garn til at begynde med.


Længe varede det dog ikke, før det gik op for mig, der manglede visse farver.
Nu var det jo meningen, der skulle bruges af lageret, men gav mig selv lov til at lede efter gult og orange garn.

Se, at sende mig i en garnbutik, er en farlig ting. Jeg har efterhånden fået en passion for garn. Se struktur, samspil, farve,- mærke blødhed, finhed....
For uindviede må dette være totalt nonsens, men jeg kan falde i svime over et farvespil i tekstil, som andre kan gøre det over maling på et lærred.

Nå,- jeg listede ind i Kates Kunsthåndværk , og blev selvfølgelig overvældet. Det gule garn blev hurtigt fundet, og der smuttede 3 x 50g shantung silke i de skønneste farver med i kurven.

Da jeg var ved at betale, faldt mit høgeblik på en tilbudskurv, hvor der blev fundet 8 nøgler uld/silke i en fantastik meleret gråblå farve. 50g for 14 kr!!!
Det var ikke til at stå for, og jeg glæder mig til at få det brugt.....meeen der er lige et par ting, der SKAL gøres færdige først.

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Der er mange fristelser på nettet, men heldigvis er garn da en rimelig harmløs en af slagsen og hvem kan leve uden garn;-)

Laila: sagde ...

Det er ogsä at lokke med sädan et tilbud. Det kan man absolut ikke lade ligge....

Laila i Schweiz

Unknown sagde ...

Glæder mig til sengetæppet - hvad mon alle de øvrige rester fra de øvrige indkøb så skal bruges til? Kærligst hr. Rønne :-)