tirsdag den 4. december 2007

Julegaver på vej

Jo,- her nørkles...


En hel masse, for jeg har jo hovedet fuld af ideer til gaver til alle.
Nogle er af pindene og klar til at blive pakket ind og lagt oven på
reolen, hvor vi alle så kan se, bunken med gaver vokse.


Endnu et par håndledsvarmere er færdige. Jeg er helt vild med at strikke med perler, og heldigvis er her mange aftagere.




En poncho mage til den, jeg selv havde, da jeg var barn har spøgt i baghovedet. Søndag aften kom strømpegarn på bordet og 1-2-3 så var sådan én hæklet til kusine Freja på 4 år.



Skyggesjalet til min lille, gamle mor er langt om længe blevet færdigt. Superblødt merinoud som hun kan svøbe sig ind i vinteren. Det glæder jeg mig til at forære hende.



Næste sjalsprojekt skal være et vingesjal i Kauni til mig selv. Garnet er købt, og ligger og venter på det krydsnøgleapperat, jeg ønsker mig i julegave.


En del ting, er stadig på pindene - dødningehoved-trøje, sokker, halstørklæde, babyhuer.


Nogle mangler liiige det sidste - Anika, sjal, babytrøje.


Jeg når det nok....





1 kommentar:

Maret sagde ...

Dette går så bra så, ennå en stund til jul.
Flotte gaver du alerede har ferdig. Ha en fin kveld, og kos deg med håndarbeidene...