torsdag den 24. marts 2011

Temmelig tilfreds

En kær veninde fra fortiden fyldte 60 år. Juhu - så havde jeg en at strikke til!
Daybreak har længe svirret i tankerne, og så kom det på pindene.

Det er rart, når arbejdet er varieret - og her er der forskellige "faser". Og selvom jeg har tid nok, gløder pindene for at nå til den næste del.


At strikke i kunstgarn, der har længere farveforløb,- gør bestemt heller ikke noget "Skal liige strikke til den grønne farve kommer".




Så 1-2-3 og et fint, fnuglet sjal blev færdigt. Blogget med tusindvis af knappenåle, mens jeg venter tålmodigt på Slavi får bloggingwires hjem i sin butik.

Sjalet er sendt afsted,- og jeg er ret sikker på, fødselaren værdsætter det.

3 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Skønt sjal,sikke farver der er i det ;)
Man kan næsten fornemme hvor let det er :)

Hun bliver da lykkelig.
Yt

Birthe sagde ...

Selvfølgelig bliver modtageren glad , det er super flot :-) Skønne farver ....
mvh. Birthe

Nåleøjet sagde ...

Kloge Fru Rønne har også lært mig noget i dag:) Har brugt min g-mailkonto. Sjalet er virkelig smukt.....men mangler du ikke at sætte lidt strik på bloggen. Det kommer nok i morgen:)